Den inre solen

Försöker tänka positiva tankar medan jag strukturerar upp resten av studietiden fram till jul typ. Min första prioritet är att bli av med den här nedrans förkylningen som smugit sig på under en längre tid. Det är så irriterande att aldrig riktigt kunna komma igång med träningen för att jag alltid ska dra på mig någon förkylning. Så nu ska jag äta extra mycket C-vitamin för att försöka jaga iväg dem. Det blir alltid lite roligare att äta ifall man dekorerar lite dessutom, för man äter ju även med ögat ;) Förhoppningsvis får den yttre "solen" fart på den inre så jag får lite mer studiemotivation och ork inom den närmsta framtiden!
 
 
Smile though your heart is aching
Smile even though it's breaking
When there are clouds in the sky, you'll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
You'll see the sun come shining through for you

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
That's the time you must keep on trying
Smile, what's the use of crying?
You'll find that life is still worthwhile
If you just smile
 
 
 
//M.
 
*~* Keep on smiling *~*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0