Hundklubben i ösregn

Idag hade vi lite gruppredovisning av etiska dilemman på förmiddagen, sen åkte jag hem och fortsatte rensa garderober. Åkte hem till väster på eftermiddagen för att följa med mamma till hundklubben och träna lite med Zookie, dessvärre ösregnade det så det var blött och ruggigt, men i en timme kan man ju stå ut! Tur att jag tog med mig regnbyxor med. Sedan blev det lite fika i klubbhuset där det planerades inför Biabedden-tävlingen 1-2 september (lydnad, agility och rallylydnad). Får se ifall jag ska vara med och hjälpa till då eller inte... Kanske rentutav ska tävla nybörjarklassen i rallylydnad med Zookie :) De har två tävlingar så både mamma och jag skulle kunna starta i varsin ^^

Ikväll blev det att ta det lugnt med en kopp thé framför Lets dance med mamma och pappa. Nu väntar sängen!


//M.

*~* stubborn *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0