Värk

Idag blev tydligen en dag med värk... Startar dagen med mensvärk under den två timmar långa föreläsningen från 8-10,, och ja den kändes väääääääldigt lång! Vill ha tillbaka Ragnar som föreläsare :( Agneta har så himla ljus och entonig röst så det blir jobbigt att lyssna på henne efter ett tag.. att innehållet dessutom är demokrati och politik gör ju inte saken bättre med tanke på mitt bristande intresse.

När jag kom hem plockade jag undan sovgrejerna sen grabbarna sov här (vilket jag borde gjort för länge sen men inte orkat!). Sen fikade jag lite och sen dess har jag suttit och försökt läsa kurslitteratur, vilket inte var det lättaste då jag höll på att somna hela tiden (och när jag inte sov gled ju tankarna då och då iväg på annat..) Och vad är belöningen för att jag suttit hela dagen och försökt läsa?? Jo världens värk i rygg och nacke, och då blev jag ändå inte klar med det jag skulle läst :/ Nu ger jag hur som helst upp för ikväll. Klarar inte mer nu känner jag. Det hade inte varit helt fel med lite massage från en viss person just nu.. men men.. Hoppas bara nacken går över till imorgon då jag har både Puls-bas pass samt en timmes gyminstruktion efter det. Måste läsa en hel del imorgon också och börja med vfu-planeringen som ska skickas in på måndag. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra, mer än att det ska handla om känslor och kamratskap. Så det lär ta ett tag.


//M.

*~* Varning för ras *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0