Vårglädje

Vilket underbart vårväder det har varit idag. Det gör verkligen undervärk med humöret! Vi satt utanför skolan och solade i en kvart innan vi började föreläsningen idag. I pausen sen sprang Marie och jag ner och köpte varsin glass som vi åt ute i solen :) Desvärre fick vi "tugga" i oss det sista för att hinna äta upp innan vi började igen, men det var det värt ^^

När jag väl kom hem sen fanns det ju självklart ingen sol kvar på uteplatsen så det blev att sitta i skuggan och fika. Det blev rätt kyligt så gick in direkt igen sen. Jag började kolla/prova lite kläder inför maskeraden nästa helg, men det gick väl sådär. Hittade några alternativ, men inget som känns jättelovande. Får se vad jag hittar på. Jag har försökt leta lite på internet med för att hitta inspiration.. kanske får ta och titta på Fast and the furious - Tokyo drift ;) Någonting ska jag nog lyckas få ihop tillslut åtminstone!

Jag ringde till min chef med och bad om ledigt en vecka i sommar för att kunna jobba som funktionär på Peace & Love,, och hon sa ja :D Så det verkar som att det blir festivalpremiär för mig i sommar! Skulle få ledigt fre-lör på visfestivalen med så det är skönt ;) Sedan får vi se hur resten av schemat kommer att se ut så småningom!

Mamma ringde förut med lagom som jag skulle gå ut och gå.. Vi pratade så länge att solen hann försvinna :/ Men det var skönt ute ändå :)




Jag ska försöka vara lite duktig och börja tentaplugga redan ikväll, men vi får se hur det blir med den saken. Jag ska åtminstone kolla lite i ena läroboken och se. Jag kanske börjar att kolla igenom föreläsningsanteckningarna med så jag vet lite mer vad jag ska kolla efter i böckerna sedan. Vi har ju fått ett helt gäng med gamla tentor med som jag behöver kolla igenom... men har inte riktigt vågat titta på dem än ^^

//M.

*~* You might fool yourself, but you can never fool your heart *~*


Kommentarer
Emma

Åh, ska du jobba på Peace and Love?! Det gjorde min bror förra året, men aja när du väl är uppe runt mina trakter så måste du komma och hälsa på mig i Gävle!! Okej?! :P



Kram!

2012-03-26 @ 23:29:04
URL: http://mynameisemma.se
M i k a e l a

Ja, jag ska ju det, inom Hospitalty-området! :D Tillsammans med Sara och dom ;) Vi kommer att samåka upp/ner allihop med bil, så vet inte om det kommer att gå! Men vi måste helt klart undersöka möjligheten!!! :D



Kram <3

2012-03-28 @ 22:16:38
URL: http://lindeborgskan.blogg.se/
Emma

Aha okej, ja vi måste verkligen undersöka möjligheten! :) Kram

2012-03-29 @ 22:10:07
URL: http://mynameisemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0