Sömngångare

Sitter just nu i tv-soffan hemma i Väster hos mina föäldrar... Det känns som om klockan vore typ tolv och inte åtta. Jag är inte riktigt vaken känner jag och jag har fumlat och klantat mig hela dagen...

* Höll på att krocka på vägen hem då jag mötte en bil som var över på min väghalva efter en kurva...

* Fastnade med foten i datasladden förut så den åkte i backen. USB-minnet som satt i vred sig och delade sig i typ 3 bitar, medan det fortfarande satt kvar i datorn så det blev att försöka pilla ut det lite försiktigt. Som tur var hade jag det mesta sparat på den andra datorn eller mailen. Datan verkar ha klarat sig bättre!

* Välte kaffekoppen förut med så innehållet bara var några cm från datorn.

* Jag testade brorsans nya softair-gun idag med,, då lyckades jag klämma tummen ^^ Ajaj sa jag då!

Som sagt... jag borde nog gå raka vägen till sängen och försöka sova! Men det har ju inte varit det lättaste senaste tiden.. Jag har typ inte sovit något på en vecka. Inatt somnade jag inte förrän efter 4 någon gång. Tur att jag inte behövde upp till skolan imorse åtminstone. Blir väl att se the voice med familjen först och sedan göra mitt bästa för att somna!



//M.

*~* Frustrated *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0