Urfrostat

Det blev inte att dammsuga, och inte packa heller. Däremot har jag allting klart inför maskeraden åtminstone. Jag var iväg och tränade Puls-bas förut ikväll med på friskis, vet inte om jag borde ha tränat egentligen för jag var så trött och seg i kroppen och fortfarande förkyld. Det går verkligen upp och ner men försvinner aldrig helt :/

Jag kom på förut att jag hade tänkt frosta ur frysen under eftermiddagen, men det glömde jag ju bort så det fick jag för mig att börja med typ 21.30 sådär! Det var ingen vidare bra idé med tanke på att jag redan då hade velat gå och lägga mig egentligen, men men... Jag tänkte inte så logiskt heller för jag plockade ur frysen och la in allt i kylskåpet (jag tyckte jag hade tomt frysen rätt duktigt men det var visst rätt mycket kvar trots allt!) för att sedan låta det stå och rinna av med varmvattenbyttor i medan jag åt lite och kollade klart på tv. Bara det att kylskåpet blev ju så fullt av frysvarorna så jag kom inte åt pållägg och liknande! Som tur var hade jag en tub kaviar i dörren som jag kunde ta och sen rosta mackor. Det känns riktigt skönt att ha frysen gjord nu iaf! Bara kylskåpet som behöver torkas ur ordentligt med snart. Nu blir det iaf att försöka få lite sömn (förhoppningsvis!)


//M.

*~* Trött hjärnkontor *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0