Solbränna

Då var årets första bränna avklarad ^^ Satt ute i solen i bikini drygt 2 timmar bara i förmiddags och lyckades visst ändå bränna upp mig. Om det blir lika fint väder imorgon får jag nog se till att smörja in mig lite först ;) Det är nog bäst att ta på ett lager after sun med innan jag går och lägger mig, känner att det börjar klia lite nu.



Jag har åtminstone varit duktig och pluggat idag. Jag hann inte med så mycket som jag hade tänkt, men jag har iaf fokuserat på rätt saker hela dagen! Det blev att äta upp de sista fetaostburgarna från frysen så det är nog dags för någon ny variant snart igen tror jag. Gott var det iaf :)

Nu ikväll har jag kollat på National treasure: Hemligheternas bok och skrivit ut gamla tentor och föreläsningsbilder inför fortsatt tentaplugg. På måndag ska jag och Marie ta oss an de gamla tentorna ihop, så tills dess kan det ju vara bra om jag är lite förberedd och kommit en bit på väg med mina repetitioner. Så nu är det nog bäst att jag går och lägger mig. Tänkte ställa klockan på 8 imorgon, sen kom jag på att vi förlorar ju en timme inatt så den får hamna på 9 istället... så blir det ju som om jag hade gått upp vid 8 ;)


//M.

*~* Through the good times and the bad *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0