Slutkörd

Känner mig totalt slutkörd efter kvällens Puls-bas pass,, jag tog ut mig alldeles för mycket känner jag. Mådde verkligen illa när jag kom hem förut, men delvis berodde det nog på att jag inte ätit på länge heller.. Blev att slänga i sig lite mackor och sen hoppa in i duschen.

Hade föreläsning imorse, vilket njutning det är att för en gång skull ha lite intressanta föreläsningar med en duktig föreläsare! Det är verkligen en bristvara på lärarprogramet känns det som. Men ibland får man guldklimparna och då gäller det att suga i sig medan man kan ^^ Det kan ju bero lite på att religion är ett intressant ämne också, men vår föreläsare är så himla härlig! Visst ibland kan han verka lite virrig, men han är väldigt klarsynt!

Tvättade lite grann när jag kom hem sen, hade inte så mycket eftersom jag tvättade en hel del i väster i helgen. Sedan tänkte jag plugga lite, men det blev bara några sidor lästa. Istället började jag prova outfits till kryssningen och utgången imorrnkväll! Det tog några timmar som vanligt xD Jag fattar inte att tiden kan flyga iväg så fort det handlar om kläder :P Men nu har jag iaf bestämt allt jag ska ha på mig förutom vad jag ska ha över klänningen samt vilken bikini jag ska ta med mig ^^

Jag hade tänkt packa klart allting ikväll och sen ägna hela morgondagen till att plugga och plocka fram lite sovgrejer till grabbarna, men får nog flytta över allt från sängen till soffan och ta det imorgon. Jag känner att jag behöver all sömn jag kan få inför helgen! Dessutom känner jag mig fortfarande lite lustig efter träningen :/



//M.

*~* Exhausted *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0