Peace and Love 2012

Dagen har bestått av föreläsning, plugg, städ, data, aerobic, dusch och skickat iväg anmälan till att vara funktionär på Peace & Love i sommar! Får väl se om jag lyckas få ledigt från sommarjobbet dock... Skulle vara så himla kul med tanke på att jag hittils aldrig lyckats komma iväg på någon festival :/ Känns skönt att äntligen vara så frisk att man kan ge fullt ut på träningarna nu med. Det är en obeskrivlig känsla! Hoppas verkligen at jag får hålla mig frisk i fortsättningen...

Är sjukt trött just nu... har fortfarande 1,5 kapitel kvar att läsa till morgondagens föreläsning men det går bara inte mer. Samhällskunskap - demokrati/politik är ju knappast mitt favoritämne heller om man säger så! Börjar ju dessutom kl 8 imorrn med så jag måste verkligen få lite sömn nu.


//M.

*~* Sömngångare *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0