Lektionsplanering

Jag har kommit en bra bit på väg med min vfu-planering nu ikväll iaf. Jag har hela upplägget klart för mig nu. Det enda jag behöver göra är att koppla det till gällande styrdokument och eventuell kurslitteratur... hur nu det ska gå till! Alltid lika bra att börja i fel ände av planerandet :/ Själva lektionens innehåll känns hur som ganska givande trots allt och jag tror eleverna kommer att tycka det är intressant. Vi ska disskutera känslor (glad, ledsen, arg och rädd) utifrån små korta berättelser om katten Nisse ^^ Sedan ska de få rita/beskriva situationer då de har känt de olika känslorna :P Känner dock att det är på gränsen till tidsbrist!

Nu måste jag nog försöka få lite sömn... får väl se om det går! :/


//M.

*~* exhausted *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0