Intensivplugg

Jag åkte hem över kvällen igår för att fira Bror som fyllde 85 år igår! Det var lika trevligt som vanligt och skönt att kunna släppa skolan helt och hållet för en kväll och bara tänka på roliga saker. Sedan blev det att åka tillbaka till Linköping till Marie och fortsätta med sista tentafrågorna som vi inte hann med igår.

Det har nu varit tre intensiva (men ändå väldigt roliga!) dagar med tentaplugg tillsammans med Marie! ;) Just nu snurrar allting runt i huvudet, men jag hoppas att allt hinner strukturera upp sig lite under nattens sömn (om John Blund för en gång skull får för sig att göra ett välbehövligt besök!). Jag hade tänkt repetera tentafrågorna vi gått igenom nu om dagarna och kolla igenom alla föreläsningsanteckningar men det har verkligen inte gått. Så jag bestämde mig helt enkelt för att släppa det ett tag och kolla på Greys anatomy istället, så nu ska jag göra ett sista intensivryck och sedan förflytta mig till sängen och hoppas på åtminstone några timmars sömn. Typiskt att tentan ska börja redan vid 8 när jag inte brukar somna förrän vid 4-tiden!


//M.

*~* I'm begging mr Blund to please make a visit *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0