Lediga dagar

Igår och idag har jag varit ledig, imorgon blir det lite utbildning och sedan är jag ledig igen fram till 2 juli. Gårdagen ägnade jag åt att städa källartrappen medan mamma var iväg på kurs hela dagen. Hon blev lätt överraskad när hon kom hem igen om man säger så ;) Idag har jag oljat in trädäcket på baksidan, det tog sin lilla tid! Skulle behövas ta en omgång till.

Förutom det har jag varit ute och gått med Zookie, packat lite inför midsommar och Peace & Love samt suttit ute i solen med en bra bok :) När mamma kom hem ikväll åt vi lite och sedan bar det av ner till viken för att panta burkar/flaskor för ca 150kr. Nu tror jag allt att sängen väntar så fort jag skrivit ut lite avtal och grejer inför P&L som ska skrivas under.

 

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0