Födelsedagsfest

I fredags satt jag med hemtentan tills det var dags för inlämning. Det var inte många minuter till godo där inte! Hoppas bara på att den blir åtminstone godkänd nu så jag slipper tänka mer på det. Efter det bar det av till Linköping för att köpa presentkort till Ella inför helgens firande. Jag packade ner massa kläder och sedan åkte jag tillbaka till Väster igen.
På lördagen åkte jag med mamma till Västervik för att fira Ella och mig hemma hos Ella och David. På dagen var det grillning med Ellas närmaste och på kvällen anslöt sig våra gemensamma vänner för lite Party med utgång så småningom :) Det kunde inte ha blivit ett bättre födelsedagsfirande (bortsett från att vissa personer saknades)!
På söndagen blev det lite bakiskäk på Åhmans. Sedan gick vi ner till hamnen för att köpa glass. Jag fick fråga på 4 ställen innan jag tillslut kunde köpa glass eftersom de hade sorbet åtminstone. Sedan gick vi tillbaka till Ella och David efter att de ätit lite på . Vi tittade på första saw-filmen eftersom jag inte sett dem innan. Kom på efteråt att jag dock sett 2:an, men visste inte att det var en film i denen serien. Sedan kom Lucas och hämtade upp mig så åkte vi hem till Väster.
Idag blev det att jobba 12-18, kändes absolut inte lockande att åka iväg till jobbet idag! Men men, måste ju håva in lite pengar nu under sommaren. Just nu tittar jag på andra halvlek i Sverige-Ukraina, just nu står det 2-1 till Ukraina så det hoppas vi ändras till Sveriges fördel snart!
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0