Linköpingstripp!

Idag blev det då en tripp till Linköping med mamma och brorsan eftersom jag hade en tid hos oral rehan med mina käkar. Börjar bli trött på att åka dit hela tiden utan att det blir någon större förändring. De har justerat bettskenan igen så jag måste ha den ytterligare en månad innan jag kan avgöra om den hjälper något eller inte. Jag tror ju fortfarande inte att den gör någon som helst skillnad då jag INTE ligger och gnisslar tänder/biter ihop käkarna om nätterna enligt alla som sett mig sova! Men men, får väl stå ut en månad till ifall att och sedan strunta i skiten :/

Har varit dålig på att göra mina övningar på sista tiden känner jag, både för käke, nacke och knän :( Inte bra! Måste skärpa till mig nu när jullovet är över. Men brukar alltid vara lättare när allting återgår till vardag och man kommer in i sina rutiner igen. Ska bli skönt att komma igång med träningen snart igen med efter juluppehållet! :) Kommer dock inte bli samma sak att träna utan Emma nu när hon ska iväg till Wales och plugga hela våren :( Tomt som attan kommer det bli utan henne! Men räknar med att få med mig Bea till träningarna igen nu iaf ;)

Dagen idag bestod ju då av att först titta in på Beviks och kolla motorcyklar, brorsan är allt bra sugen på en ny igen! ;) haha. Sen blev det väntetid hos tandläkaren i typ 30 min på grund av att de fått in något akutfall :/ Efter det åkte vi hem till min lägenhet och dumpade lite kläder och hämtade lite smått och gott som jag behöver till helgen. Sen blev det att åka till Ikano och äta på Chili :) Jättegott som vanligt, men jag saknade jordnötssåsen!!!

Gick lite i affärer med och inhandlade två par jeans på JCs rea :D Det var välbehövligt kan jag lova! Måste rensa ur alla gamla jeans som jag ändå inte använder för att de inte sitter bra/ är för stora. Får väl ta hem dem hit till huset och ha som reserv, samt ha vissa i beredskap fall vikten skulle förändras uppåt framöver, vilket jag dock inte hoppas! Stannade till på Klädhuset i Falerum också på vägen hem, men hann bara in 10 min innan de stängde så det blev bara en snabbtitt på rean. Köpte bara en enkel t-shirt för 50 kr - var nog billigaste besöket jag gjort där iaf ^^

När vi kom hem igen fikade vi lite och kolla på tv innan jag gick upp till mig och kollade på Fredriksdalsteatern - Viva la Greta, medan jag packade det sista inför helgen i O-hamn. Har fortfarande ingen aning om hur upplägget ser ut, förutom första timmarna, men det löser sig alltid på något sätt! I värsta fall får jag väl åka hem igen xD haha


//M.

*~* positive mind *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0