Kursstart

Idag blev det först lite sovmorgon och sedan gav jag mig ut på lite powerwalk efter frukosten! Riktigt skönt ute när solen tittade fram men ändå kyligt... Sedan blev det att värma lite mat innan jag begav mig till skolan för kursstart på det Samhällsvetenskapliga temat. 50 pers på föreläsning i ett vanligt klassrum känns inte jättelyckat, men det är vad vi har att se fram emot hela våren! De hade räknat på 39 pers när de bokade salarna, sen hade antalet ökat lite ^^ Så det gäller visst att vara ute i god tid om man ska få bra platser i fortsättningen!

Blev att fika o lägga upp lite bilder från Ellens födelsedagsfirande när jag kom hem förut. Nu borde jag börja läsa lite kurslitteratur, lär bli en tung kurs på den fronten så bäst att inte hamna efter från början!!! Men har en känsla av att det inte lär bli mycket läsande om det inte är intressant... är inte ett dugg motiverad just nu :/ känns mer lockande att se till att bli av med alla julsaker som fortfarande står samlade på soffbordet och tar massa onödig plats!



//M.

*~* motivationsbrist *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0