Händelserik helg

Hann lagom bli frisk från förkylningen till helgen vilket var en himla tur! Var hos sjukgymnasten en sväng i fredags och tränade litegrann i gymmet. Sedan blev det lunch med Emma på salladsbaren :) Skjutsade henne till tandläkaren när jag skulle till skolan och lämna in min uppsats och få den jag skulle opponera på. På kvällen sen blev det att käka pizza med Patrik o Simon innan vi begav oss ner till stan för lite bowling innan utgång på Harrys/Sliver ;) Blev en riktigt trevlig kväll,,, fram tills bussresan hem! En del killar är läskiga säger jag bara, tur att man har vänner att ringa till :P

Blev inte mycket sömn den natten eftersom ja inte kom i säng förrän efter 4 någon gång, sen upp skapligt för att duscha o välja kläder inför kvällen! Kom iväg sent till Västervik så hann dessvärre inte fika så länge med Marre, men det blev iaf en liten stund :) Lagom för att hinna snabbsammanfatta våra liv sen sist vi sågs :P Åkte sedan vidare till Ella och David :) Gjorde oss i ordning inför kvällens pokerspelande (dock spelade varken Ella eller jag).

De första som anlände var Lucas och Elvis, som lagom hann innanför dörren innan Lucas fick åka iväg igen för att hämta pizza :P Sedan var det Jocke och Charlie som kom, samt Patrik, Bea, Markus, Andreas och Gutlöw. Så vi blev ju några stycken till slut! Pokerspelandet utmynnade i en liten fotosession i köket med några av oss :P Vilket var riktigt kul ;) Sedan blev det utgång på Harrys eftersom Palladium har stängt fram till den 28:e för renovering eller vad det nu var. Blev en himla massa dansande under kvällen/natten är en sak som är klar! Det konsumerades dessutom en hel del dricka ^^ Var bland de sista att lämna Harrys efter stängning...

Söndagen blev lugn med bakispizza och tv-spelande för grabbarna :P Blev kvar ett bra tag innan ja vågade sätta mig i bilen och köra! Var ju tvungen att hinna hem före sex för att hinna duscha och byta om innan ja skulle på nyårsrevyn i viken med familjen. Hann precis ;) Var dock väldigt trött så jag höll på att somna flera gånger under kvällen ^^ Tur att inte revyn var värdelös för då hade jag väl sovit som en stock xD Köpte kebab på Perkas med innan vi åkte hem xD

Det blev alltså pizza tre dagar i rad samt även kebab på söndagkvällen... Jag måste verkligen komma igång med träningen igen nu! Torsdag kväll smäller det, då ska här hårdtränas! Som tur var har det ju iaf blivit en del träning på dansgolvet senaste tiden ;) Har sån träningsvärk att jag knappt kan gå efter helgens nattliga aktiviteter! Så någon nytta måste det ju ha gjort ^^



//M.

*~* Always look on the bright side of life *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0