Film + packning

Tittar på mission impossible och packar i ordning lite kläder och liknande. Blir att åka till Linköping imorrn då jag tydligen ska till oral rehab för ett återbesök! Fick ett påminnelsesms förut idag som tur vad... Blir en dagstripp med mammsen och lämna av lite shit i lägenheten när vi ändå är där. Känner jag oss rätt så lär vi hamna på rean en stund med samt stanna till på klädhuset i Falerum på vägen hem också ^^ Men får se vad morgondagen har att erbjuda. Lär väl iaf inte bli mycket skrivet på uppsatsen imorrn :/ Blev inte jättemycket gjort idag heller, men känns som om jag kommit igång ordentligt nu iaf och har upplägget klart för mig! Bara att se till att det blir så sen också ;)

Verkar som att det blir en tripp till o-hamn igen i helgen med :) Hälsa på kussen o lite annat trevligt folk! Hoppas bara på att vädret håller sig i skinnet med ;)


//M.

*~* is it an impossible mission? *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0