Tiden flyger iväg...

Jisses vad den här dagen har flugit iväg! Satte klockan på 8 imorse och gick upp för att vara duktig och plugga. Visst jag läste rätt mycket i förmiddags, men inte på långa vägar så mycket som jag borde ha hunnit med. Det där med att chatta på facebook och hålla på med annat paralellt funkar inget bra! Åt lite köttgryta som jag fått med mig från mamma innan jag begav mig till skolan vid 13 med, blev att stressa för att hinna dit i tid. Föreläsningen var väl sisådär som vanligt...

Stannade till på Hemköp i Ryd på vägen hem och köpte hem lite småplock som jag behövde direkt, sen blir det att skriva inköpslista och åka till Maxi. Men det får bli imorrn, om jag inte försöker tömma frysen lite istället med tanke på att jag måste frosta ur den någon dag snart.

Väl hemma har jag inte fått något vettigt alls gjort typ, eller jo jag har gått runt och städat/plockat med grejer för att förbereda till på onsdag då pappa kommer med den andra byrån och vi ska köpa ny säng åt mig :D Så snart har jag för första gången en sprillans ny säng! Har alltid haft begagnade sängar innan. Den jag har nu är en 120- säng som min farbror köpte för typ 20 år sedan och jag har haft den i 6 år ungefär ^^ Jag lär garanterat få gott om plats med tanke på att jag ska köpa en 140-säng ;) Priset kommer svida lite i dagsläget men jag känner att jag behöver en ordentlig säng med tanke på alla problem med min rygg/nacke, och när jag ändå ska köpa en ny känns det som att jag lika gärna kan lägga till lite extra för att få en 140-säng.

Nu river det i magen så jag ska ta mig något att äta. Jag har totalt glömt bort tiden när jag gått och plockat med allt småskit. Sen ska jag försöka vara duktig och läsa lite kurslitteratur,, men det har vi inte sett än!


//M.

*~* Dreamer *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0