Stopp i avloppet!

Åkte tillbaka till Linköping i förmiddags och åt lite snabb lunch innan föreläsningen. Förmiddagen var så solig och härlig att vårkänslorna verkligen var närvarande,, sen mitt under föreläsningen tittar vi ut genom fönstret och ser hur snön virvlar runt :( Vill inte ha mer snö nu, det ska blir vår så det blir sommar med sen ;)

När kom hem kollade jag på korten som hade kommit men upptäckte att det saknades en del. Jag ringde till Fuji och där sa de att det skulle komma en omgång till imorgon antagligen så jag skulle vänta och se :) Hoppas på att det kommer redan imorrn så jag får upp dem på väggarna :D

Tog en lång dusch förut för att koppla av lite innan jag skulle sätta igång med skolarbetet... bara det att när jag drog undan duschdraperiet och skulle gå ur badkaret såg jag att golvet var täckt med vatten! Det hade blivit stopp i avloppet :( Så det var bara att börja torka upp vattnet och skruva isär allting och göra rent i avloppet... MYSIGT! eller inte, men det måste ju göras. Nu är det i alla fall renare än det varit på bra länge ;) Funderade på att ta handfatet också när jag ändå höll på, men det får bli en annan dag...



Nu ska jag ta itu med skolarbetet snart, men blir att fika lite till Sofias änglar först. Det är så sorgligt att se :/ Men samtidigt uppmuntrande när de väl får hjälp :) Jag måste se till att läsa det jag har kvar till imorgon också och skriva ihop ett dokument med 5 sammanfattande punkter om den judiska tron ^^



//M.

*~* unexpected *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0