Städnoja

Ja tänk vad kul det kan vara att städa ibland, och plötsligt så himla välbehövligt! Så fort det nalkas kurslitteratur ^^ Tror ni jag fått något vettigt gjort på skolfronten idag?? Ja faktiskt litegrann trots allt. Läste pdf-filen imorse innan skolan. Efter skolan har jag bara gått runt och städat. Nu är det bara att damma, dammsuga samt skura kvar men det får bli morgondagens syssla (förutom typ rensa skafferi, kylskåp, frys osv. vilket får vänta!) Sen nu ikväll (inatt?) har jag läst alla kursplanerna till de samhällsorienterade ämnena (men bara upp till åk 6!) så jag är åtminstone lite förberedd inför didaktikseminariumet imorgon. Borde dock ha kollat lite på samtalsguiden med, men det har jag inte orkat. Får bli ett senare bekymmer!

Nu är det bäst att få lite sömn,, blev inte mycket inatt :/ Hatar nätter då man bara ligger och vrider o vänder på sig och verkligen inte kan somna,, trots att man är hur trött som helst och verkligen behöver sova!! Hoppas på att John Blund gör ett bättre jobb inatt...


//M.

*~* Sömnlöshet *~*


Kommentarer
Mary

SV; Ja det krävs ju lite slit för att få ett hus i ett vettigt skick. Jag och mannen trivs bäst när vi har mkt att göra tillsammans..annars blir vi lätt slöa. Så för oss är det nästan tvärt om ;) Tack för peppen söta du!Kram



2012-02-07 @ 10:07:28
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0