Sömn

Sömn är verkligen någonting jag har brist på i mitt liv just nu.. Jag skulle behöva sova mycket mer än vad jag gör, speciellt då man är ute och festar nästan varje helg också då det blir ännu mindre sömn. Det är ju inte det att jag aldrig går och lägger mig (även om det ofta blir senare än vad jag borde) utan jag somnar bara inte, jag kan ligga vaken nästan hela natten utan att somna/sova korta stunder och knappt ens vara trött.. eller så är jag hur trött som helst men somnar ändå inte! Önskar innerligt att jag kunde få somna så fort jag lägger huvudet på kudden och sova igenom alla nattens ljud precis som min käre far! Men icke, jag har väl ärft mammas gener att inte somna och att sedan vakna av minsta ljud :/


//M.

*~* Jealous *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0