Sommarjobb

Älskar känslan av att få en stor klump i magen av att ringa för att få komma tillbaka till sommarjobbet för tredje året i rad... eller inte! Har nu en lista med saker jag behöver förbättra till i sommar, samt de uppmuntrande orden att chefen tycker jag är modig som ger mig på det igen! haha Jag känner mig verkligen så duktig och pepp på det här alltså,, "om jag vore du skulle jag inte vågat ringa igen" haha. All cred till mig för att jag kämpar på och inte ger upp iaf :P Nåja,, bara att se det som konstruktiv kritik, och det lär vi oss ju allt om i skolan! haha

Måste ju dock tillägga att chefen själv kände sig elak och bad om ursäkt om hon såra mig! ^^ (Hon är alltså inte något okänsligt svin om någon fick för sig det! Hon vet bara inte riktigt hur hon ska utrycka sig...)



//M.

*~* nedtryckt *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0