Ofokuserad

Igår kände jag ju då att jag behövde avreagera mig lite efter ett visst telefonsamtal... Så nu är lägenheten renare än den någonsin varit tror jag ^^ Dammat alla hyllor (förutom i skåpen) samt alla föremål på dessa, dammsugit, skurat golven, rystat mattor, torkat av sofforna, Städat toan, diskat all disk mm. Enda nackdelen med detta är väl att jag gjorde allt det ISTÄLLET för att plugga, vilket jag borde ha gjort! Men kände att jag inte kunde konsentrera mig när jag försökte läsa så lika bra att skita i det och göra någonting annat vettigt istället.

Idag har jag iaf läst lite kurslitteratur, men långt ifrån så mycket som jag borde ha hunnit med :/ Har precis lagat lasagne med paprika och halloumi nu som jag ätit. Det blev riktigt gott :) Men tror att det hade blivit ännu bättremed köttfärs i också, men men. Får lägga till det nästa gång!

Nu ska jag iag vara duktig och läsa ut boken jag håller på med nu, vilket är nr 1 av 12! ligger som sagt inte bra till enligt tidsplaneringen! Blir inget annat gjort förrän boken är klar nu har jag bestämt, skippar nog att skriva läslogg på resten med nu, det tar för lång tid :( Visserligen har man igen det när man pluggar till tentan sen,, men måste ju ändå hinna läsa allt tills dess. Får prioritera det istället nu känner jag.


//M.

*~* motivationsbrist *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0