Hundföreläsning

Dagens bestyr har verkligen gått i ett! Började med att jag vaknade och åt frukost. Efter det blev det att färga mammas hår :) Vi var lagom klara till fikat. Efter det läste jag lite religion och kollade på skidor under tiden,, funkade faktiskt ganska bra för en gång skull ^^

Bytte om lite innan maten och sedan åkte mamma och jag på föreläsning med hundklubben nere i viken. "Hundens språk och tankar" med Per Jensen. Den var inte riktigt vad jag hade tänkt mig, trodde att det skulle handla om att tyda hundens signaler och hur hunden tänker i olika situationer typ. Istället handlade de om hundens evolution och hur det kommer sig att hunden blev vårt främsta husdjur. Visst det var intressant och så, men inte riktigt vad föreläsningens titel antydde kände jag :/ På slutet kom han med lite exempel och studier som gjorts, det var verkligen intressant och roligt... men han hann bara med typ 3 stycken innan tiden tog slut.

Stannade till och tankade efteråt med sen hade pappa fixat fika när vi kom hem :) Blev att kolla på Så ska det låta efteråt och nu är det Wallander som gäller ;) Ska försöka plugga lite under tiden också, får se hur det går! Lite svårare att kombinera än med skidorna :P Sen blir det att åka tillbaka till Linköping imorrn för föreläsning kl 13!


//M.

*~* disappointed *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0