Club Midgård

Lördagens besök till Marias hus blev ju då insnöat ^^ Vi tyckte det var onödigt att ge sig ut på småvägarna i onödan med tanke på väder och väglad. Som tur var slutade det ju snöa sen så jag kunde bege mig till Västervik framåt kvällen iaf :) Åkte först hem till Axel och kollade när de tapetserade om i hans sovrum samt åt lite hamburgare. Tog med mig Rasmus och Elvis bort till Club midgård (Ella och David) sedan så kom Lucas och Axel efter när de tapetserat lite till. Blev en trevlig kväll med ölspel, dans och trevligt sällskap. Folket var Ella, David, Mange, Turbo, Cicci, Lars, Wilhelm, Elvis, Axel, Lucas, Rasmus och jag.

Blev utgång till Harrys (Palladium för Elvis, Axel, Cicci o Turbo) sedan också. Lite tråkigt att splittras när man ska ut tycker jag, men men inte mycket att göra åt när inte alla vill/kan gå till samma ställe. Vi hade kul iaf ;) Efteråt var det dags för fyllekäk på Åhmans och sedan gick vi hem till Ella och David. Som vanligt vaknade jag ju först imorse och väntade på att resten skulle vakna till liv, dröjde dock inte lika länge som vanligt vilket var skönt! Segade sig upp och drack lite kaffe innan vi åkte ner till Campino och åt lite bakismat :)

Sedan var det dags för hemfärd till Linköping igen,, tar ju lite längre tid än vanligt med tanke på väglaget... det var ju inte lite halt i Västervik/ på E22. Från Gamleby och upp var det bättre och från typ Åtvid var det barmark.. Det syntes en väldans skillnad på snömängd längs med vägen iaf, här uppe har det ju typ inte kommit någonting i jämförelse. Men kanske är lika skönt det.

Nu blir det iaf att ta sig något litet att äta och sedan fortsätta plugga litegrann. Ligger ju efter en del eftersom jag inte orkat ta tag i det under förkylningen...


*~* hunger for more *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0