Ta igen förlorad tid

Jag har haft en händelserik och supertrevlig helg nere Oskarshamns-trakten :) Efter en fullspäckad höst då jag fått försumma vännerna en hel del kände jag att jag ville hinna med att träffa så många som möjligt nu när tiden finns. På fredagen åkte jag först till Lucas och hämtade lite grejer. Där träffade jag även på Elvis och Hubbe. Sen åkte jag vidare till ohamn och tog en fika och gick på stan med Sabina och Anna. Efter det blev det lite pizza och filmmaraton hos Kalle.
 
På lördagen begav jag mig till Jossan och Marcus för lite kvalitetstid samt hälsa på lilla Winston :) Det blev först lite husesyn och sedan massa "tjejsnack" och bäbismys ^^ Vi försökte oss även på en promenad med vagnen för att lugna ner honom när han började skrika men höll på att slå halft ihjäl oss på köpet! Det var rena isgatan på vägen så det blev en kort vända. Vi körde lite frågespel på playstation och lyssnade på musik. Framåt kvällen sedan kom Jossans pappa och bror på besök för att äta lite julmat. Det blev en sen kväll så istället för att åka hem sov jag kvar. 
 
Idag blev det ytterligare lite bäbismys efter frukost och försöka lugna en skrikande Winston, stackarn har ju så ont i magen :/ När jag tillslut begav mig därifrån så åkte jag förbi Nina och Jonas en sväng för att lämna en inflyttningspresent och gå en snabb husesyn innan jag fortsatte till Överum. Där hjälpte Patrik mig att sätta dit de nya extralysena så nu kan jag se igen ;) Markus tittade också förbi en sväng så det blev lite skitsnack innan jag tillslut begav mig hem till väster igen. 
 
Det börjar känna att det inte blivit mycket sömn denna helg dock. Det får nog bli sängen snart så man orkar med nyårsfirandet imorgon ;)
 
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0