Ögonen tåras...

Just nu känns det som att jag har gråtit floder hela dagen, men det har jag ju dock inte. Ändå tåras ögonen hela tiden och huvudvärken vägrar släppa. Jag trodde först att det var de nya doftljusen jag inte tålde så jag plockade undan dem igen, men det har inte hjälpt nämnvärt så det kanske är något annat skit i annalkande :/
 
Saker och ting går inte alltid som man planerat och ibland överreagerar man, ibland inte. I stundens hetta är det svårt att veta vilket som stämmer. Huvudvärken och stressen i skolan gör det ju inte lättare precis.
 
Jag körde på lite dundermedicin ikväll för att skrämma undan eventuella bassilusker!
 
(fick tips om att ta en sockerbit efter att man svept whiskeyn och sedan skölja ner det med vatten.. funkade faktiskt hyffsat! Dock tror jag vanligt socker vore bättre än rörsocker ^^)
 
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0