Nu är det klippt

I förmiddags blev det att ta bussen ner till stan och klippa mig. Väl där hade jag fortfarande inte bestämt mig för ifall jag skulle klippa lugg igen eller inte, men det blev kortare snedlugg till slut ändå och så lite mer etapper också :)
 
 
Efteråt gick jag på stan och köpte lite smått och gott innan jag åkte hem igen. Jag har mest bara packat och kollat på tv hela eftermiddagen. Nu är hallen fullt med väskor, skulle kunna tro att jag ska flytta hem igen ^^ Det blev att slå in fåtalet julklappar också.
 
 
Nehe, nu är jag sjukt trött så det blir att sova. Ser fram emot morgondagens massage! Besiktningen känns inte lika lockande...
 
 
//M.
 
*~* going back and forth *~*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0