Maskerad & bäbismys

Det blev att gå promenaden igår trots allt, i snökaos dessutom så det om något var uppfriskande! ^^ Sedan blev det att gå upp till Spetzes och fika lite och träffa lilla Gabriella (Bella) för första gången :D Hon blir 4 veckor på tisdag. Så himla söt liten tös, och lik storasyster Rebecca (becca) också :) Jag satt och höll lilltösen tills armen domnat bort totalt och jag började bli rädd att jag skulle tappa henne! Då var det storasysters tur att få lite uppmärksamhet istället :) Det blev en väldigt lyckad förmiddag!




Hem och packade ihop tvätten för att bege mig till Västervik efter det. Jag åkte först hem till Axel och var med grabbarna där tills jag kunde åka bort till Ella och David för att fixa iordning mig :) Sedan gick vi tillsammans bort till Turbo där de andra redan var i full gång med festandet! Det blev en lyckad kväll med härligt folk ;) Blev dock lite mycket dricka innan utgång! Det blev vatten resten av natten för min del kan jag lova och en massa dansande på Palle så småningom. Sedan fyllekäk på Åhmans som vanligt och sedan hem till Ella och David där jag, Lucas och Patrik sov :) Fler bilder kommer som vanligt upp på fejjan så småningom...


Idag var det bakishäng som gällde. Käk på Victoria som vanligt, jag tog Lasagne för omväxlingsskull - Supergod! Sedan åkte jag och Patrik med tillbaka till Ella och David och kollade på någon inspelad revy - Efter plugget tror jag den hette. Rolig var den iaf! Efter det skjutsade jag Patrik så han kunde hämta sin bil i Överum och jag lämnade av en bok till Malin hos Tom. När det bara var typ 2 mil kvar till Linköping så var det som att köra in i en mörk tunnel och hela himlen var svart och sen började det hagla så tätt att man knappt såg vägen. Efter en liten stund övergick det till snökaos istället. Det blev halt på vägbanan och sikten var väl sisådär. Tur att man inte hade bråttom någonstans utan kunde ta det lugnt! Jag hann bli orolig för Patrik både en och två gånger innan han meddelade att han kommit fram i och med att han hade sommardäck med. Men det är ju sån jag är, nojig och oroar mig ofta i onödan... I wonder who I got that from? ;) eller inte ^^

Nu ska jag iaf krypa ner i min stora, sköna säng och försöka få lite sömn förhoppningsvis! Tittade på The perfect getaway (amerikansk thriller) på tv precis, så vi får väl se om jag drömmer några mardrömmar om bröllopsresor under natten ^^


//M.

*~* Terrified vs wonderful *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0