Nöjd

Dagen har svept förbi med en himla fart. Började med att läsa lite av kurslitteraturen tills imorgon och gjorde lite frukost. Åt sedan innan jag begav mig till skolan för föreläsning och efter det grupparbete. Stod kvar och pratade med Marie ett tag efteråt och sedan blev det brått för att hinna handla och hämta ut paket innan jag skulle iväg och träna. Jag fick köra runt med bilen och springa in med kyl/frysvarorna och slänga ner träningskläderna i väskan och skynda iväg till träningen. Väl redo var jag 5-7 min sen så jag missade en del av uppvärmningen, men det gick bra ändå ;) Efter aerobicsen förflyttade jag mig ner en våning till gymet där jag spenderade följande timme. Hem och duscha och få i mig lite att äta efter det. Pratat i tele halva kvällen med och försökt läsa det sista inför morgondagens seminarium (av de böcker jag hunnit få tag i vill säga!), men har några sidor kvar som jag ska ta itu med nu. Sedan blir det sängen!


//M.

*~* Now you know *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0