Ladda batterierna

Idag har jag verkligen inte fått något vettigt gjort förutom att laga mat och diska lite. Istället har jag bara ägnat mig åt mig själv och laddat batterierna :) Jag tog sovmorgon och sedan la jag upp bilderna från helgens maskerad på fejjan medan jag åt frukost. Jag tog även ett låångt bad då jag kollade på "The prince and me 2 - The royal wedding". Jag har bara sett 1:an förut och när jag fick reda på att det fanns 3 uppföljare kunde jag ju inte annat än fixa så jag kan se dem ^^ Klassiska chickflikks ;) Jag har visst gått och blivit sentimental på senare dagar med, för jag verkar inte kunna se en ända film utan att börja tjuta! Visserligen har jag alltid haft nära till tårarna när jag kollar på film ensam, och det har jag ju varit för det mesta när jag kollat på film nu så att ^^

På det stora hela har jag haft en väldigt lyckad dag, och jag tror jag behövde bara ta det lugnt och inte göra något särskilt för en gång skull. Fundera lite men ändå försöka att inte grubbla för mycket fram och tillbaka. Jag har alltid varit sådan att jag analyserat allting och lägger in mer i allt än vad som egentligen finns där från början. Men jag känner faktiskt att jag börjar släppa lite på mitt kontrollbehov och det är så himla skönt :) Ibland trillar jag ju såklart dit igen, men ibland behöver man faktiskt väga för och nackdelar och verkligen tänka igenom saker och ting. Sedan gäller det att komma framt till ett beslut och inte fortsätta älta i all oändlighet ;)

Jag känner mig avslappnad och tillfreds med dagens beslut så jag tror att jag kommer kunna sova gott inatt :) En liten påminnelse till alla er därute: Låt aldrig rädslan hindra er från att bli lyckliga :) Det är någonting som jag numera försöker leva efter!


//M.

*~* The only thing you need to fear is fear itself *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0