Catching up

Imorse var det riktigt segt att komma upp ur sängen. Väl i skolan upptäckte vi att det blivit någon miss med salsbokningen så alla fick inte plats. De fick hämta stolar från intilligande salar. Som tur var hade vi bara typ 25 min genomgång och sedan gruppuppgift så då drog vi. Vi försökte göra uppgifterna först, men vi var inte tillräckligt förberedda någon av oss, så vi började med gestalningsuppgiften som ska redovisas imorgon istället. Jisses vad vi garvade medan vi skulle träna på sketchen xD Hoppas vi lyckas hålla oss lite bättre imorrn inför de andra ^^

Efter skolan blev det hem och städa samt packa inför påskhelgen :) Jag hann klart innan min gamle fadder Erik kom hit. Vi lagade klyftpotatis, bea och fläskfilé och åt framför "Sherlock Holmes". Blev lite uppdatering på vad som hänt sedan sist och lite allmänt struntprat. Alltid lika trevligt!

Ikväll har jag kollat på Greys anatomy, Body of proof och Criminal minds! Det har blivit ovanligt mycket tv-tittande ikväll alltså. Under tiden har jag sammanställt ett lässchema över kursen. Vet inte hur bra det blev, men det är alltid något att titta tillbaka på och se om det är något man har missat att läsa och till när det borde vara läst. Nu tänkte jag se över det sista med packningen och sedan blir det sängen. Skönt att inte börja förrän 11.30 imorrn iaf. Då hinner jag diska och fixa innan jag åker till skolan så kanske jag kan ta med mig alla grejerna direkt. Ska ha efterlängtad lunch med Bea nere i stan med innan jag beger mig till Väster! :)


//M.

*~* Optimistic *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0