Kinect!

Gårdagen spenderades hos min gamla fadder Erik vilket var väldigt trevligt :) Vi körde kinect, vilket var första gången för mig, men shit va kul det var! och ansträngande xD Men det räcker nog med ganska små doser för att jag ska bli nöjd, skulle nog tröttna rätt snart om jag körde det för ofta. Men nån gång ibland kör jag det gärna igen :)

Mötte upp Linda o Britt-Marie utanför Ikea för att hämta kryddorna mamma beställt via Linda. Var jättelänge sedan jag träffade någon av dem så det var trevligt det med :)

På kvällen blev det att läsa lite kurslitteratur och förbereda inför dagens grupparbete i skolan. Skulle svara på massa instuderingsfrågor innan seminariet. Kändes som om det blev lite klarare efter Lisbeths genomgång på seminariet så det känns ju bra :)

Efteråt blev det att "skynda" hem för att tvätta, gick dock inte så fort eftersom jag stod kvar o pratade med Emma ett tag :P Hann iaf tvätta allting, men det var mycket som inte hann torka, vilka därför hänger lite överallt i lägenheten istället ^^ Men nu är det nog dags att sova iaf...



//M.

*~* I'm damn tired *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0