motivationen tryter...

tentaplugget går inte riktigt som jag hade tänkt mig.. skulle ta ett kort bad för att slappna av lite imorse inför dagens plugg, men blev lite väl länge ^^ sen fastnat vid datan/telefonen i omgångar.

Är iaf klar med sammanfattningen av föreläsningarna och gjort alla övningar, men bara börjat kolla på de gamla tentorna (har inte gått bra!) och det känns verkligen inte som om jag kan det jag behöver kunna till på fredag. Det var en hel del grejer jag trodde att jag kunde, men när jag väl sitter här själv och ska lösa satsdelar o ordklasser låser sig hjärnan!

Behöver nog läsa om alla kapitlena i grammatikboken för att repetera och se om jag kan få in det jag inte lärt mig helt hittils. Så ska jag tentaplugga med Emma imorrn innan seminariet, så det känns skönt ^^ Hon får förklara allt för mig ;)

Pratat med Emelie o Sara också och bestämt att de ska komma ner hit första helgen i april för en redig tjejhelg :D ska försöka åka o hälsa på vår gamla mentor från gymnasiet och fira att hon fyller år ifall hon är hemma :) Sen blir det nog filmmaraton och antagligen utgång :P Ser verkligen fram emot att träffa mina fina flickor <3 Har inte träffat Emelie sedan jag fyllde 20 så det är hög tid att ses igen!




//M.

*~* girlpower *~*

Balen -09



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0