Plugg!!!

Hade muntlig redovisning om Heavens Gate idag med Ellen. Gick väl sådär. Ingen av oss kände oss vidare säkra, fumla bort oss lite :P Men det gick ändå hyffsat, speciellt med tanke på att vi var i Gradängen, hatar verkligen att redovisa i där!!!

Nu känner jag mig skapligt stressad,, ludvig och Sara var här förut så vi kunde hjälpas åt att plugga inför filosofiprovet imorrn. Kommer gå skit! Sedan efter det ska jag ha betygsamtal om projektet, känns inge positivt det heller =/

Sen på onsdag har jag omprov på naturkunskapsprovet :S har inte hunnit plugga nåntng så är rädd att de inte kommer att bli någon förbättring :/ tur att jag bara ska göra VG-MVG delen den här gången iaf eftersom jag redan klarat G-delen, annars hade ja nog inte klarat den delen ens..

Samtidigt ska naturprojektet vara klart veckan efter lovet, och då åker vi ju till tyskland så hon ville att vi skulle skicka in det innan helst :S och så har vi börjat med projekten i psykologin också, så känner att ja behöver komma igång där också :( känns som om det är hur mycket som helst just nu!!!



//M.

*~* I see your true colors *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0