Books :D

Idag var jag och hämtade ut mina böcker :D Äntligen! Känns så himla skönt att allt är klart. Nu ska ja bara sortera upp dem och se till att alla får sina böcker och samla in pengarna. Enda kruxet är att det saknas en bok, men som tur var beställde jag ju några extra. Ska skriva ihop någon typ av lista där jag håller koll på vilka som har fått böcker och vilka som har betalat och så vidare så att det inte blir några fel.

Kollade på film med emme förut efter skolan och sen åt ja lite snabbt innan ja gick tillbaka till matteverkstan, gick det helt själv ;D visst var ja duktig ^^ Nävars, men de va skönt att vi bara var tre stycken där så att man fick hjälp direkt med alla småfel som dök upp. Det är så jobbigt när man måste vänta kanske tio minuter bara för att fråga om en småsak annars på mattelektionerna.

Längtar till imorrn då Andreas kommer hit :) Alltid lika skönt när man äntligen ses igen, även om det bara går en vecka emellan. Allt känns så fel när vi inte är tillsammans. Vet inte varför. Önskar att det alltid vore lika bra som när ja ligger där i hans famn.


//M.

*~* wanna be with you *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0