Sjuuuk =/

Hatar att vara sjuk :( Började känna mig konstig redan på studentdagen, så jag följde ju aldrig med ut på kvällen. Sedan dagen efter började det sämre, men mådde trots allt ganska okej, så jag hade ändå min födelsedagsfest här hemma, var nog kanske bra att de inte blev mer folk. Efter det sen blev det bara värre. Sover ingenting om nätterna och bara hostar, nyser, snörvlar och har ont i halsen :( Men från och med igår var åtminstonde febern borta, och idag har jag kännt mig lite piggare när jag bara suttit still. Däremot blev ja helt slut bara av att ta ner tvätten. Var tvungen att sätta mig och vila en liten stund innan jag klarade av att hänga upp den nya tvätten.

Sen dess har jag bara suttit framför tv:n igen och kollat på film o serier. Så nu känner jag mig lite piggare igen. Hade dock inte vatt hel fel med lite sällskap,, känns så himla tomt nu utan Molle :( när mamma jobbar och pappa jobbar och danne jobbar finns det ju ingen alls hemma längre.. var så skönt att bara ligga och gosa med honom när man är sjuk. Nu finns det ingen här förutom Kim, och hon är ju inte direkt lika kelig om man säger så, och dessutom är hon nästan alltid utomhus,, förutom när hon behöver göra ifrån sig så klart, då får hon allt bråttom in till lådan xD knasiga katt :P Aja, nu ska ja fortsätta med mitt meningslösa handlande och koncentrera mig på att bli frisk =/



// Mikaela

*~* Tired of not knowing *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0