Just feel like screaming!

kommer aldrig lära mig allt jag måste till imorrn. Har stort grammatikprov i engelska och svenskaredovisning. Sedan på fredag har jag religionsprov som jag inte ens har hunnit börja titta på än :/ Har skrivit klart vad jag ska säga på svenskan, men har inte hunnit träna in det nånting än så det lär blir att läsa innantill typ, vilket monica knappast lär uppskatta. Engelskan har jag hunnit göra 5 sidor övningar av 24, så det känns itne heller speciellt lyckat. Lär få sitta halva natten med det här.

Men en POSITIV sak med dagen är att min bok har kommit! :D Yippie ;D Känns knappt verkligt ^^ Efter allt slit och all tid som jag har lagt ner på den har jag den äntligen i handen.Och den ser bättre ut än vad jag hade förväntat mig, så jag är jättenöjd, verkligen! Nu måste jag bara veta exakt hur många jag ska beställa innan jag kontaktar Vitterleken igen.


Saknar dock min älskling, som vanligt ^^ Börjar känna mig starkare igen,, words can't bring me down, no more!



//M.


*~* Mannen i mitt liv *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0