Australia :D

Åkte in till stan med Sara idag :) kollade på Australia :D den var jättebra, kändes inte alls lång trots att den var 2 h o 45 min. Den hade en så pass bra handling och så var den så sorglig, tjöt flera gånger ju ^^ Filmen var i alla fall helt klart värd att ses! Härligt att snacka umgås lite mer också :) Vi satt över en timme uppe på kupolen och pratade med varsin milkshake och kaka, precis så som det ska va :P En helt klart lyckad dag! Det roligaste med kvällen var nog att Sara och jag lyckades missta oss så mycket på tiden xD Vi fick för oss att bion skulle sluta klockan halv tio, men det var ju halv nio den slutade ^^ snacka om att vi skratta åt det efteråt, vi fattar inte hur vi kunde tänka så fel :P

Nu är det bara att vänta på att det ska bli helg så ja får träffa min underbara pojke igen. Ibland förstår jag mig verkligen inte på dig, men jag älskar dig ändå <3


//M.

*~* älsklng vill vara i din famn *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0