Bergochdalbana

Allt går verkligen upp och ner som i en bergochdalbana.. ibland är allt frid och fröjd, och ibland inte.. Vet inte riktigt hur jag ska reagera.

På tal om berg och dalbanor ska ja till liseberg på torsda, lite trist att  vara borta valborg förstås =/ Men emme har tjatat nu sedan ettan så det var väl dags. Sista året nu innan man slutar så det känns väl ändå rätt okej. Det kommer fler valborgsmässoaftonar ^^ Sara och jag ska nog smita iväg på stan ett tag också, eftersom ja inte är något för karuseller känns de lite trist att gå där hela dagen ju..

Köpte 50års present till Karin idag också när mamma och jag var inne i stan, men vet fortfarande inte vad jag ska köpa till julia ^^. Tog min sista vaccinationsspruta då också. Mamma skulle ha tagit sin första, men fick inte eftersom hon äter penicilin för halsflussen fortfarande. Käkade thaimat efteråt, jättegott! :)

Åkte hem sen och packade upp de ja köpt, blev inte mycke men lite blev det allt. Håller på och går in balskorna för fullt med nu om kvällarna, än så länge är de inte allt för sköna om man säger så ^^ Känner lite i armen nu efter sprutan med, men inte lika mycket som förra gången i alla fall :)  Värker mest om man går emot den, eller håller armen högt. Men men, hoppas de går över snabbt.



//M.

*~* beautiful disaster *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0