Underbaraste...

... helgen med älsklingen <3 Ingenting gick fel :) Känslorna för dig växer sig bara starkare för var gång vi ses, fattar inte att det är möjligt.. trodde inte man kunde älska så mycket, och snart har det gått 6 hela månader sedan vi först träffades. Känns overkligt. På ett sätt känns det som om det bara var några veckor sen vi träffades, men ändå känns det som om vi varit tillsammans hela livet.. Vill aldrig vara utan dig Andreas,, Älskar dig <3

I fredags var jag hos Hanna och firade hennes 18-årsdag med girlsen. Sen kom Andreas och hämtade mig och Emelie :) Massa mys den kvällen sen, hade ju hela veckan att ta igen ^^ Det värsta med dessa helger är ju att de tar slut alldeles för fort :( sen går vardagarna alldeles för långsamt..

På lördan sen lagade vi iaf mat, det blev regnbågslax fylld med ädelost, skinka och dill med potatis och hollandaisesås till :) *mums* de blev jättegott ! Sen på kvällen åkte vi till Mange som hade inflyttningsfest typ. Märkte att han bodde i samma hus som Linda ju :P hade ingen aning om att det var dit han hade flyttat, men det var ju kul :) träffade linda en snabbis med.. Hos mange var det jag, andreas, michaela, sara, mattias, emma, daniel och så mange med då + några till som ja inte känner.. Blev en ganska lyckad kväll, men var så trötta både andreas och jag så det blev att ta 23-bussen hem.

Söndan myste vi mest och tog det lugnt tills andreas åkte hem :/ blev att rensa frysen en del med när vi skulle laga mat ^^ hittade en massa som gick ut för över ett år sen ^^ blev stekt bacon och makaroner till sist ;P orkade inte laga till något seriöst. Efter att andreas hade åkt hem sen så gjorde jag religionsarbetet.

i måndas efter skolan hade ja kör, sen skulle sara o ja skriva på svenskan, men dum som jag är hade jag ju tagit fel block så det blev ingen svenska.. jag skrev klart mitt engelska arbete som ja redovisade muntligt idag istället.. efter skolan hade jag körlektion,, börjar närma sig uppkörning nu :S hjälp vad nervöst.. köpte kebab med emme och sara sen innan vi började jobba med svenskan idag istället. nu har de iaf åkt hem o ja ska fortsätta med jobba med mibn del nu,, och kolla på McCains tal som vi ska diskutera på engelskan imorrn :/




//M.

*~* Never felt so beautiful *~*


Kommentarer
MADDE

Grattis till körkortet :)

2008-09-11 @ 19:46:36
URL: http://lookahead.blogg.se/
Mikaela

Tack :D börjar vänja mig nu xD

2008-11-16 @ 12:31:58
URL: http://lindeborgskan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0