Nationella snart...

Skrev ju då naturkunskapsprovet igår, tror det gick hyffsat bra i alla fall. sen lämnade jag in engelska C-uppsatsen som jag var försenad med idag. På torsdag ska jag ha muntliga nationella i svenska eftersom jag var i Thailand när alla andra gjorde det :/ ska dessutom redovisa muntligt på engelska precis innan,, två muntliga efter varann: kan jag ha mer otur eller?? usch hatar o prata inför en massa folk, engelskan är i alla fall skönt att vi oftast bara är typ 5 st. Det känns som om det kommer gå skit på nationella :/

I helgen ska jag i alla fall till Ruda och fira min älskade kusin och hennes pojkvän (som jag ännu inte hunnit träffa, så det ska bli intressant) och så ska jag självklart träffa Andreas också :) hoppas bara han följer med till Ruda :/

Jag måste skriva på min bok också, börjar få lite smått panik nu alltså. har bara skrivit 22 sidor hittils och projektrapporten ska vara inlämnad redan den 12 december tror jag det var, så då skulle jag egentligen ha skickat in boken och fått tillbaka den färdiga varan, men kommer inte ens hinna skriva klart boken tills dess :S vet inte vad jag ska ta mig till riktigt :(



/M.

*~* keep smiling *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0