Långhelg med älsk <3

I onsdags hade vi trapphuskoncert i skolan ^^ Gick väll hyffsat, trots att halva kören var till liseberg :P Efter skolan blve det brått hem och packa o lite innan mange och michaela hämtade upp mej.. Fick skjuts till älsk :) Helt underbart att vara med dej älskling :) Kan knappt vänta till nästa helg ;)

Vi åkte ut till jonsäng och grillade med massa annat folk :) var rätt trevligt,, men de börja regna rätt snart så vi åkte tillbaka till andreas och stekte klart köttet som inte ville bli färdigt.. Blev till att kolla på film sedan,, jag, andreas och sjögren, som för övrigt decka på soffan xD gick itne att få liv i han så han fick sova kvar där..

På torsdan lagade vi lasagne ;) Det hade blivit jättegott om inte ostsåsen råkat bli bränd :/ men men.. Fredan sen blev de lite enklare mat, makaroner och köttbullar ^^ men då gjorde vi paj till efterrätt istället ;O

Lördag förmiddag kom mamma och så övningskörde jag till viken där ja klippte mej och färgade håret (slinga), så nu är ja rätt ljus igen ^^ Och ljusare lär de bli när solen ligger på.. Jag var så trött på att färga utväxten hela tiden så tänkte jag skulle låta håret vila lite och få växa ut.. men får väll se hur de går med det.. Efteråt åkte vi ut till holmbo och kollade runt lite på vårmarknaden.. Köpte lite smått och gott.. Åkte hem och åt med innan vi drog vidare hem till älsk igen ;) Sov kvar där till söndan då mamma kom framåt kvällen =/ hatar söndagar, för då måste jag lämna älsk :( Men som tur vad har jag ju alltid nya helger att se fram emot ;)




//M.

*~* Du betyder mer än du tror *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0