Körlektion..

idag fick jag gå upp en halvtimme tidigare än vanliga skoldagar och med tanke på att det är måndag och jag har sovmorgon till 12 var det extra segt att gå upp i morse.. 6.30 är alldeles för tidigt, speciellt när man typ inte sovit nåt på hela helgen xD

Det gick iaf bra på körlektionen.. fick träna att vända, krypköra och köra igång i lutning och stanna mest.. fick motorstopp två gånger xD haha, men de va ingen fara, har inte riktigt vant mej vid kopplingen i den där bilen, men efter krypkörningsövningarna sen så gick de perfa ;)

efter skolan idag köpte emme och jag grillad kýckling och potatissallad som vi åt medan vi kollade på Romeo o Juliet.. hade itne sett den innan.. nu ikväll har ja pluggat lite tyska, tills provet på onsda.. hade behövt skriva samhäll med, men orka verkligen inte :/

Nu är jag dödstrött och ska gå och lägga mej!




//M.

*~* saknar älsk en massa <3 *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0