Fest + jobb

igår pluggade ja en hel del på glassarna,, med älsk bredvid mej :) Finns inget bättre än att ha dej vid min sida <3

på kvällen sen kom Mange och hämtade oss. Sedan hämtade vi upp Emma nånstans i stan med innan vi åkte och käkade pizza, ja o andreas köpte och sen snyltade emma o mange av min xD Blev en trevlig kväll sen hos Mange iaf.. Blev lite dricka o annat stoj. Vid 2-tiden fick vi för oss att vi ville ha glass så då gick vi ner till Max ^^ Emma hade ju då en stukad fot och hade väll kanske drucke lite mycke med ;) så vi skjutsade henne i en kundvagn xD så roligt vi hade haha. Efter promenaden och glassen blev det till att sova.

Idag tog andreas och jag 11-bussen till sörping så jag skulle hinna hem innan jag skulle vidare till jobbet =/ Älsk o ja kollade klart på agent cody banks som vi börja kolla på igår när den gick på tv och så åt vi toast. Sedan blev det att springa till jobbet, hann dock i tid :) Kändes konstigt att vara tillbaka där, men på samma gång kändes det som om det bara var några veckor sedan man jobbade sist. Fast va lite smått virrig där i början, trött och lite lätt illamående xD men va fan, de gick ändå ^^ kom in i rutinen rätt snabbt sen. Det var inte speciellt mycket att göra heller eftersom det var kallt och regnade. Det var faktiskt ganska skönt att det inte var så mycket folk. Då fick man vänja sig i lugn och ro.

Det värsta var att Maria sa att vi nog var tvugna att jobba nästa helg igen :/ Eftersom de har 25-års jubileum behöver de mycket folk.. men ja vill inte! :( Jag funderar på att säga ifrån, men vet inte riktigt. Jag kan ju inte riktigt alla glassarna, har glömt en hel del, så det känns inte speciellt lockande att jobba när det är massa folk, kommr ju vara as stressigt.. Dessutom skulle jag nog behöva sitta med skolarbeten. Vill ju hinna träffa andreas med om han nu inte ska jobba eller nåt vill säga.. Tycker inte om att vara utan dej <3

Nu ska ja försöka skriva slutsatsen på samhällsarbetet så att det blir klart! måste ju upp tidigt imorrn eftersom jag har körlektion 7.25 :( hade haft sovmorgon till 12 annars ju!





//M.

*~* I just wanna hold you close *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0