Stan me girlsen ^^

Igårkväll åkte jag och Emme hem till Sara efter att ha kört lite singstar hemma hos mig och käkat pommes med rälsallad på moveineen ;P haha.. fast kom itne iväg specielt tidigt om man säger så, var nog hos sara typ vid 12 ^^ Vi sov där sen och hade lite nattsnack ;) Emelie somnade först som vanligt, så fort Sara och Jag blev tysta en liten stund.

Idag sen kollade vi på Pocahontas när vi hade vaknat xD fick sån lust att se den alla tre,, var ju inte direkt igår jag såg den om man säger så.. Sedan åkte vi in till badhuset i stan och badade/simmade. Fikade lite där och sen gick vi in till stan och käkade på donken. Efter de köpte vi lite godis till det kommande biobesöket, "Spiderwick". Den var faktiskt över alla förväntningar.. helt klart sevärd ;) Träffade på Tobbe innan också så vi satt och pratade med honom på donken med stoffe.. Vi tjejer käkade glass med colasås ^^ vilken svullodag asså ;P

När bion var slut tog vi bussen hem.. Sara åkte hem till viken och Emelie hängde med hem till mig. Ludvig och William kom också snart med ingredienser till dipp och så grönsaker.. Sjöng lite singstar och hade trevligt men jag var så trött att jag nog inte var något vidare sällskap.. Packade irodning lite inför imorrn, ska hem till väster nåra dar. Villkoret till att de skulle få göra dipp och det ikväll var att de själva skulle fixa det och att de skulle diska efter sig för ja hade hela diskbänken full med disk och ville inte gärna ha ännu mer xD men Ludvig var så snäll att han diskade all min disk typ ^^ haha.. inte nödvändigt, men uppskattat :P Tackar :D

Nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.. har inte blive mycket sömn på sista tiden,, har lite att sova ifatt. Så imorrn har ja tänkt ta sovmorgon, hoppas bara inte mamma ringer tidigt och frågar vilken buss ja tar hem eller nåt. Hoppas de blir nån fest sen i helgen med nu då,, vore skojjsigt ^^



//M.

*~* Tired as hell *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0