Brevens ..

igår blev det ytterligare en sen kväll.. Vi hade tänkt gå o lägga oss direkt efter wallander, men råkade börja kolla på nån film (typ handen som gungar vaggan eller nåt) så vi blev kvar vid tv:n.. La mig väll typ kvart över ett eller nåt sånt. Inatt sov jag faktiskt en hel del, vaknade bara några få gånger, och då somnade jag om efter en liten stund.

Du är det sista ja tänker på innan jag somnar, och det första som dyker upp i mina tankar när morgonen kommer..

Jag hängde med Emme in till tandläkarn idag, eviga väntan =/ går inte direkt tätt med bussar om man säger så.. Och snöade som bara den gorde demed. Man såg knappt handen framför sig ett tag. Och det var glashalt där snön var tillplattad. Emelie halkade och landade på sina onda axel stackarn,, o hon försökte dra med mej i fallet också den fulingen ;) haha ^^ nävars.. men nu kollar hon på nån kalle anka film o jag sitter här vid datan.. Kalle är ine riktigt va ja föredrar att titta på om man säger så,, men men.. sneglar väll lite på de ja me lite då å då.. men skulle bli rastlös av att bara kolla på det. Emelie sover visst förresten ser ja nu ;P haha.. stackars liten ^^ trött som få..

Ska käka en snabbis när Britt-Marie komme hem sen vid två och sen åka till vingåker ;) efter detblir de smyckes-party hos någon av Britt-Maries arbetskarater. Får väll se om de blir några nya inköp, borde egentligen lugna mig tills italien resan kanske ;P men men, får se hur de blir me de..


//M.

*~* longing for you *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0