worried

Ja vet inte vad det är med mig.. Förstår inte hur ja kan tycka så himla mycket om dig på så kort tid. Men så är det. Och igår skrämde du mig. Jag misstänkte ju att du hade somnat på soffan som du brukar ibland, men det var ändå jobbigt att inte kunna få tag i dig. Började bli rädd att något hänt eftersom du var inloggad på msn o inte vaknade. Var påväg att ringa dig flera gånger men ville ju inte råka väcka dig ifall att du faktiskt hade gått o lagt dig och bara glömt stänga av datorn. Men verkade ju konstigt att du inte sagt god natt innan i så fall, som du alltid brukar. Tur att du vaknade sen iaf och skickade ett mess ^^ annars hade ja nog inte kunnat somna,, vet att det kanske låter knäppt.. men tycker så mycket om dej älskling, vet inte va ja skulle ta mig till om något hände dig.. <3

o nu är det snart dags att gå till jobbet,, stör mig på att vi inte får ha mobilerna vid oss längre =/ har vi inget att göra kan de väll ändå inte skada att vi står o messar lite.. Aja,, längtar till imorrnkväll =) älsk har tagit ledigt fredag för att kunna vara med mej <3




//M.

*~* I'm yours *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0