Sweetheart + Filmkväll

I lördags träffade ja min lilla älskling igen.. Underbarare tös finns inte asså :) Har inte träffat henne sen en snabbis i höstas då jag bara lämnade av hennes flera månader försenade födelsedagspresent =/ köpte den långt innan hon fyllde, men fick aldrig tillfälle att ge den till henne. När jag väl var hemma skulle vi alltid göra nåt speciellt ju,, för det är ju enda gångerna ja åker hem :P men men.. Trevligt att träffa min lilla tös igen,, lillsyrran ja aldrig fick <3

Innan ja träffa Malinda var mamma, danne o ja nere på jacobssons i viken.. Rea ju ;P haha.. Köpte en hel del faktiskt =) brukar itne hitta så mycke där annars men fann en hel del den här gången. Vi åkte ner till pizzerian sen och beställde pizza ;P haha.. ville ha sallad igentligen men jag hann inte bestämma mej så de blev pizza i alla fall..

På kvällen sen så försökte ja lägga mej tidigt men kunde återigen inte sova =/ hatar den här veckans nätter asså.. har sovit asdåligt.. inte somnat förrän halv 5 -5.. det har i alla fall lett till en hel del tid för funderingen,, sen om det egentligen är bra eller dåligt är ju en annan sak..

Igår slappade jag hemma i väster hela dagen tills jag tog bussen hem till sörping :) Skönt att vara tillbaka igen faktiskt :P hade planerat en lugn hemmakväll och lägga mej tidigt men så blev de ju knappast ;) haha.. Gick till Vi&Ni med Emme, Ellen, Ludvig och William.. fast jag och william åt inget,, båda hade äte strax innan så att.. Efter det gick vi hem till mej och kollade på film =) började se the boogieman, men den var så dålig att vi stängde av den efter ett tag.. Sen kollade vi på Texas chainsaw massacre.. Den var inte läskig,, bara Äcklig :S men men,, sen körde vi lite "kropp mot kropp" .. xD haha va kul vi hade Hörrni xD Sen så började vi kolla på Taxii eller va den nu hette.. men igen orka läsa texten o den va ju på franska så vi stängde snart av den med.. satt bara o snacka istället.. Ellen åkte hem rett tidigt så hon kunde få skjuts och ludvig o william gick hem typ halv tolv tror ja.. Sen satt emme o ja kvar o snacka till typ halv två (: Skönt att prata av sig lite,, men de väckte samtidigt jobbiga minnen till liv igen =/

I dag har jag varit riktigt duktig ;) haha.. Började med att städa upp lite.. sen gick jag till jacobssons här i sörping och bytte en skjorta jag köpt till en mindre storlek.. Sedan gick jag på en riktigt långpromenad,, det var härligt =) Ute var det varmt och skönt, synd bara att inte solen kunde titta fram,, då hade det varit ännu bättre (: Tog lite kort på fåglar o annat med på vägen.. När jag var nästan hemma var det en kvinna med barnbarn som stod och matade änderna.. Vill också stå så nån dag ... i framtiden ;P

Nu ska ja bara sitta vid datan, kolla på tv och fika, kanske läsa ltie och sen försöka SOVA ! Skolan börjar ju imorrn igen =/ Men ska bli kul att träffa alla vänner man inte träffat på lovet.. som Vicki tillexempel =) saknat dej hun <3




//M.

*~* do I want  ______  or don't I ? *~*


Kommentarer
Vikci

hahasnällis du är :) sitter uppe i en sal nu.. :(

2008-01-08 @ 13:05:44
URL: http://missmagyar.blogg.se/
M i k a e l a

Enbart sanning hjärtat

2008-01-08 @ 19:04:56
URL: http://lindeborgskan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0