Besök :)

I Lördags gjorde ja först lite läxor och sedan kom Sara hit :) Vi kolla bland annat på film och lite senare kom Ludvig, William och Emelie hit också. Blev att lyssna på musik o snacka hela kvällen. Vi gick bort till Movein o käka med =) Trevligt, trevligt ^^ Sen gick ludvig o william hem härifrån vi tolv-tiden och emme vid tre-tiden.. Sara sov överhär så vi låg o snacka till typ 4.30-5.00 =D 

Vi kollde på film igen sen när vi hade vaknat ^^ Efter det följde jag Sara till bussen och sedan gck jag ut och gick i cirka 1 h. Det var jätteskönt med solen som sken i ryggen :) men hemvägen var värre för det blåste som tusan. Jag gick och handlade en snabbis och mötte william o hans pappa i affären.. Snackade lite med William och sen gickjag hem och började diska. Emme kom över så vi kollade på tv och så lagade jag ugnstekt falukorv,, men emelie hade redan ätit så det var bara jag som åt. Vi gjorde lite läxor och kollade på film på tv:n sen. Vi började se på "tillbaka till kärleken" och ja kunde int sluta se den sen så de blev att sitta uppe till 01.20 xP

Idag hade jag sovmorgon till klockan 12 :D skönt att få sova ut, spec me tanke på att det blev lite sent igår.. kom inte i säng förrän framåt 02.00 så att. Det var rätt lugnt i skolan idag. Hände inget speciellt. Jag hade bara en lektion typ, geografi. Sedan hade vi svenska men eftersom vi fick jobba med bokrecensionerna så fick jag gå hem och jobba med det. Dessutom skulle vi läsa våra franska-böcker på franskan så det fick jag också göra hemma. Har dock inte hunnit läsa något i franskan än =/ får väll försöka göra det nu.
    Jag fick besök av Alex förut med =) Hon skulle iväg och träna med fyra-åringen direkt efter spanskan men hennes föräldrar fick inte in hästen i transporten så de blev lite försenade. Så hon ringde och frågade om hon fick  vänta här så länge, o det var ju klart ! Som tur var fick de in hästen tillslut så de kunde komma o hämta Alex, men de hann nog inte i tid till lektionen skulle jag tro.

Nu ska jag läsa franskan och sedan kolla tyska-glosorna lite, efter det ska jag nog bara slappa och ta det lugnt. möjligtvis kolla lite på kreativt skrivande till på fredag. Men får se om jag orkar. Måste fundera över projektarbetet med. Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra. Sulle nog helst vilja skriva boken men vet inte om jag skulle hinna på ett år =/ annars är det något med konfirmanderna eller barnsittandet med Sara o Emelie som gäller...




//M.

*~* kind of happy *~*



Kommentarer
Vikci

tyska är väl roligt ;D

2008-01-15 @ 11:25:24
URL: http://missmagyar.blogg.se/
M i k a e l a

haha jodå ;)

2008-01-21 @ 23:22:25
URL: http://lindeborgskan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0